Poszukiwania apartamentu w Szklarskiej Porębie

Poznaliśmy się z mężem podczas wycieczki do Szklarskiej Poręby. Oboje pochodziliśmy z różnych części kraju, a po ślubie zamieszkaliśmy daleko od tej miejscowości. Z okazji czwartej rocznicy ślubu postanowiliśmy jednak odwiedzić to miasto. Chcieliśmy przypomnieć sobie nasze najlepsze lata, kiedy nie byliśmy jeszcze małżeństwem i dopiero się poznawaliśmy.

Wynajęłam apartament na wakacje w korzystnej cenie

apartamenty w szklarskej porębie - korzystny wynajemZanim jednak zabraliśmy do pakowania i wyjazdu, wcześniej musieliśmy znaleźć jakiś nocleg. Wiedzieliśmy, że Szklarska Poręba to atrakcyjne turystycznie miasto, dlatego nie ma co, szukać noclegu dopiero po przyjeździe na miejsce, bowiem moglibyśmy się niemiło zaskoczyć. Zdecydowałam się poszukać jakiegoś przytulnego apartamentu za pomocą wyszukiwarki internetowej. Bez problemu znalazłam w tej sposób bardzo ładne apartamenty w Szklarskej Porębie – korzystny wynajem jednego z nich, przykuł moja uwagę. Od razu zawołałam męża, żeby obejrzał ze mną zdjęcia tego pensjonatu i przeczytał rekomendacje. Po krótkim zastanowieniu zdecydowaliśmy się wynająć to miejsce. Był to dwuosobowy apartament z prywatną łazienką i aneksem kuchennym. W pokoju mieściło się duże, podwójne łóżko oraz telewizor. Łazienka była natomiast wyposażona w wannę z hydromasażem. Najbardziej mnie jednak przekonał widok na okoliczne wzgórza i góry.

Dodatkowo cena tego apartamentu za jedną noc była naprawdę przystępna. Wyjeżdżaliśmy na dwa tygodnie, dlatego zależało nam na tym, aby nie przepłacać za nocleg. W przypadku tego apartamentu z pewnością, nie mogliśmy mówić o takiej sytuacji. Już wkrótce przekonałam się, że to był naprawdę świetny wybór. Apartament był naprawdę duży, a w dodatku pod nim mieściła się hotelowa restauracja, w której mogliśmy wykupić śniadania i obiady.