Wspaniały wakacyjny rejs

Praktycznie co roku podczas mroźnej zimy mamy wraz z żoną taki zwyczaj, że zasiadamy w salonie, wyciągamy laptopy i szukamy naszych wymarzonych wakacyjnych destynacji. Kiedy pogoda za oknem nie sprzyja, miło jest chociaż popatrzeć na wakacyjne zdjęcia pięknych nadmorskich kurortów. Całkiem przypadkiem obydwoje trafiliśmy w tym samym momencie na letnie rejsy po Grecji i zgodnie uznaliśmy, że bez względu na wszystko musimy się tam za kilka miesięcy znaleźć.

Najpiękniejsze greckie wakacje

letnie rejsy po GrecjiPoczątkowo zastanawialiśmy się nad czarterem jachtu i spędzeniem większości czasu właśnie na nim, jednak po dłuższym zastanowieniu uznaliśmy, że może nie warto rzucać się na tak głęboką wodę po raz pierwsze, bo nieszczególne z nas wilki morskie i nie wiadomo jak by to się dla nas skończyło. Dlatego też zdecydowaliśmy się na wynajęcie w pokoju hotelu na wyspie Korfu, która jest doskonałym miejscem wypadowym do dalszego zwiedzania. Stwierdziliśmy, że urządzimy sobie letnie rejsy po Grecji na zasadzie całodziennego zwiedzania i wieczornego powrotu na wyspę. Oczywiście, przeznaczyliśmy także trochę czasu na dokładne zapoznanie się z samym zamieszkiwanym przez nas miastem, jednak większość dni mieliśmy spędzić w podróży, napawając oczy pięknymi widokami, które później będziemy przywoływać w pamięci podczas zimnych zimowych wieczorów.

Teraz z perspektywy czasu, kiedy już wróciliśmy z wymarzonych wakacji muszę powiedzieć, że był to najlepszy możliwy pomysł na jaki tylko mogliśmy wpaść. Wynajęcie żaglówki w Grecji jest banalnie proste, a widoki jakimi można się cieszyć podczas rejsu są tak zapierające dech w piersiach, że trudno owe emocje ubrać w słowa- po prostu to trzeba zobaczyć samemu. W każdym razie sami mamy nadzieję tam jeszcze wrócić.